- Katılım
- 6 Kas 2021
- Mesajlar
- 2,070
- Tepkime puanı
- 2,580
- Puanları
- 113
- Yaş
- 30
- Konum
- Türkiye
- Dc
- fatihbulut
Bu eğitim, Metin2'ye nasıl harita kurulacağını açıklamak içindir .
gerekli:
I.sunucu
1. İlk defa sunucunuzdaki metin2/share/locale/country/map klasörüne gidin . Sunucunun tüm haritalarının bulunduğu yer burasıdır.
2. Bu klasöre haritanızın klasörünü eklemeniz gerekecektir . Bu klasöre koyulacak 3 zorunlu dosya şunlardır :
Dosyam benim tarafımda şöyle görünüyor :
3. Bittiğinde, metin2/share/locale/country/map klasöründe bulunan indeks dosyasını düzenleyin . Her satır, şu şekilde biçimlendirilmiş bir haritaya karşılık gelir:
ID_MAP NAME_FOLDER_MAP
Benim durumumda metin2_map_nae (yukarıdaki dosyaları içeren) klasörünü ekledim. Böyle bir şeye ihtiyacınız var :
Uyarı ! Haritanızın kimliği benzersizdir ! Not etmeyi unutmayın.
Uyarı ! Sorun yaşamamak için 250'den büyük bir kimlik koymanızı tavsiye ederim .
4. Şimdi sunucunuza, sunucu başladığında haritanızı başlatmasını söyleyin. İki seçeneğiniz var:
Bilgi. Genellikle zindan haritaları için ve aynı zamanda oyuncunun kanalından bağımsız olarak bir haritanın benzersiz olmasını istediğimizde channel99 kullanırız.
5. Her iki durumda da, kanallarınızın CONFIG dosyasına haritanızın kimliğini eklemeniz gerekecektir .
Aşağıdaki Görsele Benzer :
Başarı! Tek yapmanız gereken metin2 sunucunuzu yeniden başlatmak. Sunucu tarafında doğru bir şekilde kurulacaktır
II. İstemci tarafı
1. Haritanızda istemci dosyalarını bulun. Genellikle bir eix/epk paketiniz vardır. Benim durumumda, bunları paketlenmiş biçimde aldım: metin2_map_nae.eix ve metin2_map_nae.epk
Bilgi. Eix / epk size sağlanmadıysa, haritayı EterNexus veya diğerleriyle yeniden paketleyin.
Sadece eix/epk'yi müşterinizin paket klasörüne yerleştirin
2. atlasinfo.txt dosyasını düzenleyebilmek için kök dosyayı paketinden çıkarın . Her satır aşağıdaki biçime sahiptir:
Name_Folder_Of_Your_Haritanız COORDINATE_X COORDINATE_Y WIDTH_MAP LENGTH_MAP
Bilgi. Tüm bu bilgiler haritanızın Setting.txt dosyasında bulunabilir.
3. Benim durumumda, atlasinfo'ma şu satırı ekliyorum: metin2_map_nae 2600000 2600000 3 4
Uyarı ! Altasinfo'nuzu göremiyorsanız, bu bölümü 2. adımdan itibaren tekrarlayın, ancak istemcinizin yerel paketindeki (locale/XX/atlasinfo.txt) atlasinfo.txt dosyası için.
4. Şimdi paketlerinizi yeniden paketleyin ve test etmek için IG'yi bağlayın. Üzerine ışınlanmak için haritanızın BasePosition'ındaki iki sayıyı kullanarak /wrap komutunu kullanın (son iki haneyi kaldırarak).
Haritamda BasePosition : 2600000 2600000
Işınlanmak için iki rakamı kaldırıyorum ve /warp 26000 26000 yazıyorum
Bilgi. Haritanızın BasePosition'ını öğrenmek için haritanızın Setting.txt dosyasına bakın .
Başarı! İstemci tarafında doğru şekilde kurulacaktır.
gerekli:
- Bir harita, burada birçok harita bulabilirsiniz .
- Örneğin WinSCP ile sunucunuza erişiminizin yanı sıra istemcinizin paketini açmak için EterNexus veya PackMakerLite gibi bir paketleyiciye ihtiyacınız olacak.
I.sunucu
1. İlk defa sunucunuzdaki metin2/share/locale/country/map klasörüne gidin . Sunucunun tüm haritalarının bulunduğu yer burasıdır.
2. Bu klasöre haritanızın klasörünü eklemeniz gerekecektir . Bu klasöre koyulacak 3 zorunlu dosya şunlardır :
- Haritanızın koordinatlar gibi tüm bilgilerini içeren Setting.txt dosyası .
- Haritalarınızın özniteliklerini içeren server_attr dosyası . Daha doğrusu, örneğin balık tutabileceğimiz ve yürüyebileceğimiz yerleri bu dosyada buluyoruz.
- Haritanızdaki yeniden doğma koordinatlarına karşılık gelen Town.txt dosyası .
Dosyam benim tarafımda şöyle görünüyor :
3. Bittiğinde, metin2/share/locale/country/map klasöründe bulunan indeks dosyasını düzenleyin . Her satır, şu şekilde biçimlendirilmiş bir haritaya karşılık gelir:
ID_MAP NAME_FOLDER_MAP
Benim durumumda metin2_map_nae (yukarıdaki dosyaları içeren) klasörünü ekledim. Böyle bir şeye ihtiyacınız var :
Uyarı ! Haritanızın kimliği benzersizdir ! Not etmeyi unutmayın.
Uyarı ! Sorun yaşamamak için 250'den büyük bir kimlik koymanızı tavsiye ederim .
4. Şimdi sunucunuza, sunucu başladığında haritanızı başlatmasını söyleyin. İki seçeneğiniz var:
- Haritayı normal bir kanalda başlatabilirsiniz, bu da haritanın her kanala özel olacağı anlamına gelir (CH1, CH2, vb.).
- Haritayı kanal99'da başlatabilirsiniz ( ve yalnızca bu kanalda), bu haritanın yalnızca bir kanalda mevcut olduğu anlamına gelir. Bu haritaya ışınlanırken kanalları da değiştireceksiniz. Herkes için tek bir haritaya sahip olmayı sağlayan şey.
Bilgi. Genellikle zindan haritaları için ve aynı zamanda oyuncunun kanalından bağımsız olarak bir haritanın benzersiz olmasını istediğimizde channel99 kullanırız.
5. Her iki durumda da, kanallarınızın CONFIG dosyasına haritanızın kimliğini eklemeniz gerekecektir .
- Normal bir kanalda başlatmak istiyorsanız, haritayı tüm kanalların çekirdeklerinden birine koyun. örneğin kanal1/çekirdek2/CONFIG
- Yalnızca channel99'da başlatmak istiyorsanız , onu yalnızca channel99'un CONFIG dosyasına ekleyin .
Aşağıdaki Görsele Benzer :
Başarı! Tek yapmanız gereken metin2 sunucunuzu yeniden başlatmak. Sunucu tarafında doğru bir şekilde kurulacaktır
II. İstemci tarafı
1. Haritanızda istemci dosyalarını bulun. Genellikle bir eix/epk paketiniz vardır. Benim durumumda, bunları paketlenmiş biçimde aldım: metin2_map_nae.eix ve metin2_map_nae.epk
Bilgi. Eix / epk size sağlanmadıysa, haritayı EterNexus veya diğerleriyle yeniden paketleyin.
Sadece eix/epk'yi müşterinizin paket klasörüne yerleştirin
2. atlasinfo.txt dosyasını düzenleyebilmek için kök dosyayı paketinden çıkarın . Her satır aşağıdaki biçime sahiptir:
Name_Folder_Of_Your_Haritanız COORDINATE_X COORDINATE_Y WIDTH_MAP LENGTH_MAP
Bilgi. Tüm bu bilgiler haritanızın Setting.txt dosyasında bulunabilir.
3. Benim durumumda, atlasinfo'ma şu satırı ekliyorum: metin2_map_nae 2600000 2600000 3 4
Uyarı ! Altasinfo'nuzu göremiyorsanız, bu bölümü 2. adımdan itibaren tekrarlayın, ancak istemcinizin yerel paketindeki (locale/XX/atlasinfo.txt) atlasinfo.txt dosyası için.
4. Şimdi paketlerinizi yeniden paketleyin ve test etmek için IG'yi bağlayın. Üzerine ışınlanmak için haritanızın BasePosition'ındaki iki sayıyı kullanarak /wrap komutunu kullanın (son iki haneyi kaldırarak).
Haritamda BasePosition : 2600000 2600000
Işınlanmak için iki rakamı kaldırıyorum ve /warp 26000 26000 yazıyorum
Bilgi. Haritanızın BasePosition'ını öğrenmek için haritanızın Setting.txt dosyasına bakın .
Başarı! İstemci tarafında doğru şekilde kurulacaktır.